Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Putin u Beogradu – oproštajni poljubac ili „novi zavet“

Komentari (62) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 24 januar 2019 11:16
Upravo tako
Najvažniji aspekt ove posete i istovremeno onaj o kojem je u zvaničnim izveštajima bilo najmanje reči, jeste Putinova ponovljena čvrsta podrška teritorijalnom integritetu Srbije („uzajamno prihvatljivo rešenje na osnovu Rezolucije 1244“)
Preporuke:
109
13
2 četvrtak, 24 januar 2019 11:19
posmatrač
Pitanje za bolje razumijevanje dodjele odlikovanja:kako taj čin izgleda u očima zapadnih mentora?
Preporuke:
57
7
3 četvrtak, 24 januar 2019 11:58
Forever Jang
Putin je javno i jasno rekao da sve mora da bude u okviru R-1244. U čemu je problem?
Preporuke:
115
17
4 četvrtak, 24 januar 2019 12:40
mala primedba
Nešto sumnjam da će Vučić dobiti ijednog novog birača zbog Putinovog ordena. Što se tiče senilnih penzionera i polupismenog lumpenproleterijata, on te glasove već ima, ali van toga nema šanse da dobije ni jedan novi glas. To su jasno pokazali i rezultati beogradskih, predsedničkih i republičkih izbora. I sam je spominjao da ga pet miliona neće, on je zaglavljen na tih dva miliona koje ima samo zajedno sa SPS, Ljajićem itd. A ta dva miliona će sutra biti najveći rusofobi i natofili ako im tako bude rekao njihov bog televizor. Vučićevo biračko telo je potpuno isto kao i Đukanovićevo, setimo se samo koliko su se milogorci do nedavno zaklinjali u rusofiliju i srpstvo. Tačno je da je uticaj Rusije u Srbiji marginalan, ali za to su oni sami najviše krivi. Niko im ne brani da pošalju nekog sposobnog ambasadora koji će uspostaviti komunikaciju sa kompletnim političkim spektrom. Umesto toga oni drže ovog apartčika koji samo zna da prosipa hvalospeve lokalnom diktatoru.
Preporuke:
126
15
5 četvrtak, 24 januar 2019 12:42
Ljubiša
Odlična analiza odličnog intelektualca!
Ali ono što je važnije od sadržaja jeste način izlaganja: čak i kada se ne slažete vi uživate da slušate sagovornika.
Taj "način" je Srbiji danas potrebniji od bilo čega drugog.
Preporuke:
86
14
6 četvrtak, 24 januar 2019 13:01
Politika "sedenja na više stolica" / dojenja više sisa.
Srpski mediji su nedovoljno ili nikako uzeli da "tabire" Putinovu rečenicu u kojoj je naveo "da se nada da će do kraja ove godine Srbija potpisati sporazum sa Evroazijskom unijom, a koji Srbija odbija da potpiše već treću godinu zbog protivljenja Evropske unije , jer ne može se istovremeno biti i u Evropskoj uniji i Evroazijskoj uniji. Znači sve se više smanjuje manevar za politiku "sedenja na više stolica istovremeno" i sa NATO paktom i sa EU i sa Rusijom i sa Evroazijskom unijom i OKBS. Znači Putin već u ovoj godini očekuje da se Vučić jasno opredeli s kime je sa Rusijom ili protiv Rusije da NATO i EU?
Preporuke:
57
6
7 četvrtak, 24 januar 2019 13:19
Bojan, Priština
tu činjenicu, po svemu sudeći, mnogo bolje razumeju u Moskvi nego neke pomalo usijane glave u Beogradu i prema njoj zasnivaju svoju strategiju i taktiku prema ovom regionu

Uz svo poštovanje prema cenjenom autoru, nemogu se složiti sa ovom tezom.

Da AV av, ništa drugo nije uradio do ovog jučerašnjeg bednog snishođenja pred Merkelovom, pa to bi bilo dovoljno da mu se nikakav ruski orden ne dodeli.

Postoji nešto što se zove minimum časti, i sa tim nema kalkulisanja. Naši dični preci su protiv tih švaba potoke krvi prololi za slobodu i srpsku čast da bi je ovaj tuđin tako bagatelisao.

Čak i marionetski predsednik, ubačeni element mora da vodi računa o tome, ako smo mi Srbi sluđeni - ono bar Putin treba da ima minimum razumevanja da ne ponižava i sebe i nas.

I čisto sumnjam da tu ima neke strategije, čim je njih jedna mrčena i jadna Crna Gora iskoristila pa preveslala. U vreme Slobe taj odrod i otpad nije smeo glavu da digne, a sada se bahate i nad Rusijom
Preporuke:
104
12
8 četvrtak, 24 januar 2019 13:23
Judin poljubac
A šta ako je Putin dao oredn da ga još više učini sumnjivim kod NATO pakta, EU i uopšte Zapada koji mu ionako ne veruje, zbog njegove radikalske prošlosti a i politike "i tamo i vamo" što izaziva nepoverenje i kod Zapada i kod Rusa? Šta ako ga je Putin "poljubio ordenom" poput Judina poljupca "da ga razotkrije", čiji je? S kime je? Koja mu je strana?
Preporuke:
64
10
9 četvrtak, 24 januar 2019 13:30
Bojan, Priština
2
Često mu moji stavovi u vezi Rusije ovde neprihvaćeni.

Opet ponavljam, ja razdvajam ljubav prema Rusijinimodnos prema Putinu i ruskoj vlasti.

Čak i Putina ja ne cenim crno-belo, eto rusi nas podupiru u Savetu bezbednosti, ulažu ovde u naše pruge, vojdku, pomažu tu i tamo - sve je to korektno ali nije dovoljnomi nije sistematično, nema konačni cilj.

Mi smo pod mekom ali izuzetno teškom okupacijom zapada, i prosto ne može se pištoljem na tenk, bez odlučne ruske akcije mi se ne možemo isčupati.
Činjenica da Rusija podržava naš put u zlokobnu i mrtvu EU je poražavajući.

I najveći trebaju oslonac, Rusija nema mnogo zemalja za oslonac i svaka je dragocena posebno zemlja kao Srbija koja je srcem za Rusiju i pravoslavlje(ako izuzmemo drugosrbijanske otpadnike)

Zato, potrebna je drugačija politika za koju ja čičnomu Putinu ne prepoznajem potencijal.
Preporuke:
82
8
10 četvrtak, 24 januar 2019 13:36
Vladimir Čeleketić
Jedinstvena Rusija je zvanično podržala SNS pred izbore 2016.
Putin je zvanično podržao Vučića pred predsedničke izbore.
Sad mu je dao orden.
Podrška nema veze sa tim šta Vučić radi Srbiji već sa tim koliko je predusretljiv prema ruskim interesima, koji se svode na malo poslovnih interesa i "ne u NATO" iako je Srbija već u NATO, kao vazal.
Ruse savršeno nije briga šta će biti sa Srbima i Srbijom dok god su njihovi interesi zadovoljeni.
Sutra će pustiti Kosovo u UN, na jedan mig iz Beograda (ne Mig 29).
I konačno, vladajući stalež Rusije i narod koji ga tamo podržava su vrlo bliski, "ideološki" i "vrednosno" SNS i masama koje SNS podržavaju.
Preporuke:
57
29
11 četvrtak, 24 januar 2019 13:52
penzioner Cviko
@ Forever Jang,
Problem je što naši nisu kazali 1244. Režimski mediji su Putinovo izgovaranje reči 1244 znatno ublažili, utišali, gotovo ignorisali. Da su naši kazali 1244, sve bi bilo jasno. Ovako, sve je i dalje ispod žita, pa ga znaj. Stav oko 75% stanovnika, glasača o Kosovu i Metohiji ili po Vučiću oko 5 miliona, Vučić i dalje ignoriše a stranački pajaci ga u tome podržavaju. On sam insistira na nekakvom kompromisu sa onima koji suu uz američku pomoć uzeli sve, čak i onaj famozuni metar četvorni...
Preporuke:
52
5
12 četvrtak, 24 januar 2019 13:58
nebitan
Ne vredi poštovani Vukadinoviću, koliko god vi pisali o Ruskom diskretnom i hladnokrvnom taktiziranju sa vučićem, meni nikada neće biti jasno zašto mu oni uvek daju vetar u krila da osvoji još jedne izbore i Srbiju još malo više udalji od Rusa, a bogami i od Srba. Na kraju će, sa takvom taktikom, vučić odraditi sve zapadne zadatke, samo što će sve to izvesti meko tako da se Srbi pasiviziraju i da se ne desi neki građanski rat kao u Siriji ili uskoro u Venecueli. Da možda damo vučiću orden zato što je izdao zemlju ali je "spasao" od rata?
Preporuke:
71
9
13 četvrtak, 24 januar 2019 14:28
ANALITIČAR
Bojan Pristina

Kada se potrudiš, kada rezonuješ inteligentno a ne emotivno, sposoban si da daš objektivan post i analizu. Tačno si sve napisao.

Vučić je izdajnik , kriminalac , konvertita, najveći izdajnik u srpskoj istoriji. Svaki novi dan Vučićeve vlasti značiće nestanak Srba, biološki i duhovni.
Preporuke:
78
9
14 četvrtak, 24 januar 2019 14:51
Srboljub KRAJIŠNIK
Ne znam kako (ili zašto) većina komentatora ne uočavaju -- ili neće da uoče -- da je predsednik RF Putin izraz „čvrste podrške teritorijalnom integritetu Srbije“ iskazao formulacijom o nekakvom REŠENjU (čega?) i to UZAJAMNO PRIHVATLjIVOM (za koga to, za Vučića i Tačija?) ... Nȃs su, krajem devedesetih, NAPALE države NATO-pakta pa smo taj rat morali da završimo Kumanovskim sporazumom sa njima – nakon čega je usledila Rezolucija SB 1244 koja ničim ne dovodi u pitanje teritorijalni integritet SRJ (i u njenom sastavu Srbije), konkretno uključujući i „AP Kosovo“. (Ovde smo morali da „progutamo“ i ignorisanje pravog naziva ove oblasti, tj. „AP Kosovo I METOHIJA“) Sa, kasnije samoproglašenom tzv. Republjik Kosova -- nismo, dakle, ni teorijski mogli biti u ratu i sa tom para-državnom tvorevinom „R. Kosova“, država Republika Srbija i nema zašto i šta da pregovara ...
Preporuke:
56
4
15 četvrtak, 24 januar 2019 15:10
gandra
"Ali Moskva to, za sada, energično odbija i na više ili manje otvorene i diplomatske načine to srpskoj vlasti stavlja do znanja." - ZA SADA!!! - u tome je glavni problem - ako bi rusija zaista istrajala na 1244 i blokadi kosova u un - ja bih prvi bio za to da putin vučiću uruči još jedan oreden - za na primer odbranu suvereniteta i integriteta srbije- koja bi to sprdačina bila! - a što se tiče političkih poena koje je vučić skupio posetom putina - to je nevažno - vučić će sa vlasti biti zbačen , ali ne putem izbora - koliko sam neprincipijelan pokazaću to i podrškom predsedniku venecuele maduru! -
Preporuke:
26
7
16 četvrtak, 24 januar 2019 15:13
Possum
Putinov orden nema neku nagradnu tezinu, jer da ima
dobio bi ga Assad a ne vucic i udovica pijanog jelcina.
Preporuke:
52
4
17 četvrtak, 24 januar 2019 15:29
Ivan Veljković
Putinova balkanska politika je prilično nejasna. S jedne strane uvek jasno i glasno kaže da se Rusija drži Rezolucije 1244 kada je u pitanju Kosmet a s druge strane odlikuje prestižnim ruskim ordenom čoveka koji otvoreno najavljuje "kompromis" sa šiptarskim teroristima i time jasno najavljuje grubo kršenje te Rezolucije i Ustava Srbije. Putin to zna a ipak odlikuje tog čoveka što nema logike. Dalje, naravno Putinu je važno da je što manje zemalja uključeno u NATO svugde pa i na Balkanu ali sa druge strane podržava one ljude koji, iz vasione je to vidljivo, uvode NATO na velika vrata na Balkan (Vučić na primer naravno, kome NATO oficiri sede u Generalštabu VS). Dakle, sve ovo od Putinove balkanske (naročito srpske) politike je zaista malo i nejasno da bi mi rusofili imali u šta da se uzdamo kada dođe do raspleta situacije koji je neminovan. Jedina razlika u Putinovoj retorici po pitanju Balkana je ta što Srbiju uvek naziva "bratskom" a ostale balkanske državice ne, ostalo je sve isto.
Preporuke:
36
10
18 četvrtak, 24 januar 2019 16:05
@Vlada1
@Bojan ,Bojane,polazite od toga da je Rusija strateški neprijatelj Nemačke,što je samo delimično tačno,zapravo ,tačno je kada su u pitanju "elementi dugog trajanja" (Germani od 9.veka (limes sorabicus) nadiru na istok ) ali ta ista Rusija je umela iz taktičkih razloga da i te kako saradjuje sa "germanskim faktorom" ,bilo da je reč o Beču ili Berlinu (1971. konvencija npr)
Preporuke:
18
4
19 četvrtak, 24 januar 2019 16:11
Vučić je fatalan za Angelu i Mogerini
Na slikama imate pedesetogodišnjaka koji ima dvanaest godina. Imate facu koja deluje debilno, i bojim se da većina ljudi ne shvata njegovo mentalno stanje. On je čovek koji ima falinku u glavi, zato se ne kontroliše, zato laže, zato izmišlja velika dela, zato misli da je mesija, zato mrzi sve koji nisu s njim, zato misli da je veliki poznavalac vina iako nikada u životu nije bio u kafani, zato je Olju zvao u svoju vinariju u Jajincima, zato nikada nije bio u pozorištu... jer nije zdrav.
Preporuke:
71
6
20 četvrtak, 24 januar 2019 16:11
Vlada2
@Bojan... A bilo je još dosta primera kada su Rusi (obično iz taktičkih razloga) imali i te kako razumevanja za Germane na štetu drugih Slovena.
Nemačka je od 70. negde bitan "partner SAD" što smo platili debelo.Regionalni je igrač i sile moraju da računaju s njenim interesima.Samo onaj Severni tok je veoma jak argument (Šreder) da se Vučićevo podaničko ponašanje prema Merkel ne gleda kao veliki greh u Moskvi,zar ne?
Preporuke:
18
6
21 četvrtak, 24 januar 2019 16:17
Vlada3
@Bojan - Moskva je oduvek prisutna na ovim prostorima i njen utucaj jeste nešto pozitivniji po nas ali nije uvek podredjen interesima srpakog naroda - setimo se njihove reakcije pivodom donošenja Sretenjskog ustava npr.Velika usluga tadašnjem "faktoru mira i stabilnosti" Milošu ("francuska bašta u turskoj šumi"). Rusi prvo štite svoj interes i uvek će to raditi preko vlasti.Meka moć im je ogromna (80% Srba blagonaklono gleda ka Moskvi) ali realna je taman tolika koliki im je naterijalni interes ovde.
Preporuke:
13
4
22 četvrtak, 24 januar 2019 16:34
Dragan
Neki “elitni” Srbi su izneli naše pare u Rusiju i tamo uživaju u bogatstvu. A Rusija pušta da im udju pare neproverenog porekla iz prijateljske Srbije.
Hvala za prijateljstvo!
Preporuke:
19
19
23 četvrtak, 24 januar 2019 17:35
ŽIVELA SRBIJA! ŽIVELA RUSIJA!
Dole sluge fašističkog Zapada i terorista! Dole Vučić!

Goodbye, Germany - Russian Victory Day Song
https://www.youtube.com/watch?v=NlNvXgVhDEg
Preporuke:
44
6
24 četvrtak, 24 januar 2019 17:38
uzrok i posledice
(Mada ostaje opor utisak da se odnosi sa jednom tako velikom i važnom zemljom i liderom kao što su Rusija i Putin pokušavaju iskoristiti za prikupljanje dnevnopolitičkih poena.)
Vucic to radi sa svim vaznim drzavama i drzavnicima a i sa iole vaznijim dogadjajima kod nas,pocev od otvaranja dela puta ili fabrika do poseta porodiljama...Prakticno je u izbornoj kampanji uvek uz obavezno pljuvanje po politickim protivnicima.Ono sto je kod posete Putina pokusao da uradi nije samo koriscenje velikog ugleda Rusije i Putina u svoju korist.On pokusava da zabasuri smisao poruke koju je Putin dao a to je podrska rezoluciji 1244 UN po kojoj je KiM sastavni deo R.Srbije. Samim tim sve njegove price o kompromisu su protiv rezolucije 1244 i protivno misljenju Rusije i Putina.
Preporuke:
20
7
25 četvrtak, 24 januar 2019 17:47
gandra
putin je sjajan ruski vodja samo kad se poredi sa jelcinom / inace, sam po sebi - on je jedan sasvim prosecni ruski vladar - ako ga poredimo sa staljinom - putin jednostavno ne postoji - nivo mizerije
Preporuke:
20
33
26 četvrtak, 24 januar 2019 17:53
AV
sedi definitivno na 2 stolice, a hoklica se ziba … .
Preporuke:
20
2
27 četvrtak, 24 januar 2019 18:04
Gojira
"Domaći rusofili teško mogu da shvate i prihvate da – iz različitih razloga – uticaj Rusije na Balkanu i u Srbiji nije dominantan, a svakako nije ni izbliza onoliki koliko bi oni verovatno voleli i hteli"

Tačno. A nije zato što ga Rusija pretjerano i ne želi. Čak ni solidan, a kamoli dominantan. On je, realno, samo u tragovima i Rusiji je to u redu. Moramo da shvatimo da je Rusija velika sila i da su joj njeni interesi prioritet. Srbija se ne nalazi u Ruskoj interesnoj zoni. Da ponovim još jednom - Srbija se ne nalazi u Ruskoj interesnoj zoni. Jel vi stvarno vjerujete da oni nisu znali s kim imaju posla u CG i da ih je jedan Milo prevario? Švercer i šibicar da prevari RUSIJU?! Dozovite se pameti.

Elem, na sceni je sukob EU i SAD. Rusija tu može dobro da profitira i u tom svjetlu treba gledati prisan odnos Trampa i Putina. Čeka se konačan izlazak Velike Britanije iz EU, a onda kreće rasplet. Što bi rekla Dubravka Filipovski - stej ćund!
Preporuke:
21
9
28 četvrtak, 24 januar 2019 18:17
dolton trombo
Tuga,velika tuga su vasi komentari.
Srpsku politiku je inace besmisleno komentarisati-ali hocu prvenstveno zbog Djordja.
Uhvatili ste se za Putinovog pominjanje 1244 kao za slamku.I pogresno po ko zna koji put sve protumacili(mislim na sve vas zajedno).
Da vam prevedem:Putinova izjava znaci da Rusija nece prihvatiti JEDNOSTRANO RESENJE koji bi se Srbiji NAMETNULO.Ako se nasa Vlast SLOZI-Rusija nece imati nista PROTIV.
Ako nisam u pravu-da se Putin mozda nije odazvao na poziv Boska O.i posetio gabu Skupstini?Ili mu odgovorio na pismo?
Ruska politika i vasa ocekivanja ne idu istom stranim ulice.
TU JE PROBLEM!
Preporuke:
22
18
29 četvrtak, 24 januar 2019 18:27
Ah
Rusi sigurno imaju svojih mana i pogrešnih taktičkih poteza kao ovaj sa Vučićem ali u suštini rade koliko im okolnosti tj. Srbi dozvoljavaju ma kako to bilo otužno. Da li je ruska krivica što Srbija ima Vučića na vlasti? Ima ona stara narodna - pomozi sam sebi pa će ti drugi pomoći.
Tek kada se Srbija otarasi Vučića i ostalih lovaca u mutnom imaće šansi da podrška postane nešto više od gasnog snabdevanja, nešto trgovine i simbolične saradnje u drugim oblastima.
Neće Rusija da menja režim, nije to njihova specijalnost. Srbija sama treba da skine sa vlasti očigledno mentalni slučaj kome nikad nije bilo mesta ni u politici da je pameti.
Da li treba podsećati da donedavno druga po snazi politička skupina Jankovića ima izuzetno prozapadne stavove i da je pozivala na priznavanje "Kosova"? To je ono što Rusi vide i ne vide skoriju alternativu Vučiću pa rade to što rade da i njega ne izgube kao Mila mada su im poluge uticaja ograničene. To što sa budalom pouzdanja nema je i njihov i naš problem.
Preporuke:
27
10
30 četvrtak, 24 januar 2019 18:46
samo pitam
Sta znaci to da Rusija podrzava svaki dogovor Beograda i Pristine ali po rezoluciji 1244 UN?
Preporuke:
20
3
31 četvrtak, 24 januar 2019 19:14
...
Razlozno napisano.
Preporuke:
8
7
32 četvrtak, 24 januar 2019 20:39
Pele
NADA I STRAH, na nasoj je strani NADA, a na njihovoj koji su na vlasti i ogrezli u kriminalu je samo STRAH. Ljudi oslobodite mozgove nemamo vise sta da izgubimo, napred u SLOBODU!
Preporuke:
18
3
33 četvrtak, 24 januar 2019 20:46
aleksandar
Voleo bih da je Vukadinović u pravu u pogledu ruske "energične odbrane Rezolucije 1244". Ali avaj u poslednje vreme je nažalost bilo isuviše signala sa najviših mesta u Rusiji da će oni "prihvatiti ono što odgovara Srbiji", a jasno je šta odgovara "zvaničnoj Srbiji" - skidanje pitanja "kosove" sa dnevnog reda uz priznanje "državnosti" ali na takav način da po "vlast" bude što manje negativnih posledica. Po mogućstvu da se za "priznanje" dobije neka mrvica.
Postavlja se i logično pitanje, nije valjda da neko zaista misli da će Rusija uložiti veto ako sama Srbija (zapravo vlast) "prizna "kosovu""? To je potpuno nemoguće, jer tako nešto ne biva.
Sva je prilika da će Rusija zaista prihvatiti ono što odluči "zvanična Srbija", a alternative za Rusiju zapravo i nema. Ono što Rusi ne vide je da će posle "priznanja "kosove"' na red doći i "Nato integracije" i potpuno preveslavanje Srba na "zapadnu stranu". A to će već više zaboleti Rusiju.
Preporuke:
12
12
34 četvrtak, 24 januar 2019 21:03
Deda
Dobar članak, toliko potreban za otrežnjenje naroda. Narod polako prihvata činjenicu da će i za Kosobo i RS morati da se izbori oružano, na terenu. Niko neće u rov umesto njih, ni Putin ni Merkel ni Tramp ni Kim.
Preporuke:
32
4
35 četvrtak, 24 januar 2019 22:54
@ aleksandar
Šta naslućuješ iz ovog poteza 2 u 1?

Rusi odgovorili Pacoliju: Nepriznati priznao nepriznatog
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/2/svet/3398006/rusi-odgovorili-pacoliju-nepriznati-priznao-nepriznatog.html
Preporuke:
14
2
36 četvrtak, 24 januar 2019 23:22
Bojan, Priština
@ Analitičaru, drago mi je da smo se konačno razumeli.

@ Vlada, Rusija je prirodan predmet mržnje i zavisti svih koji su toliko jaki da makar razmišljaju da joj mogu nauditi. Zapadnjaci su klasični pljačkaši i secikese - samo su tehnoliški napredni pa više ne izgledaju kao horde divljih plemena iz srednjeg veka ostrogota, vizigota, langobarda i ostalih divljaka, no suština im je ostala nepromenjena.

Svi oni maštaju da se dokopaju ruskih neiscrpnih resursa i prirodnih bogatstava. Ti materijalisti bi svu zemlju oglodali, da jedno drvo ostane i njega bi konverovali u dolare. Mamon je njihov Bog pa su i sa te strane suprostabljeni naše i ruskom istinitom bogu živom.
Preporuke:
24
3
37 petak, 25 januar 2019 00:09
Bojan, Priština
@ Vlada 2

Naravno da su Rusi sila i da su njihovi interesi širi prostor u koji se mi moramo uklapati, ali to nije nikakav problem jer u delu koji se odnosi na ovaj prostor, naši su interesi potpuno podudarni.

Oni su toliko podudarni da ko direktno zanemaruje interese Srbije , duplo više samo posredno zanemaruje i interese Rusije.

Konkretno, lepo ke što je Putin svojim rečima osnažio Rezoluciju 1244, ali davanje ordena AV-u koji ke očerupao tu rezoluciju nije način.


Mi smo patili pod bombama, ginuli, i ginemo od radijacije da bi Rambuje zamenili sa 1244 a sada se to prodaje.

Biće ovaj orden jedan veliki znak uzvika kad je jednom istorija bude pisala i svodila račune.
Preporuke:
11
6
38 petak, 25 januar 2019 01:20
Maxi max
Mislim da nismo u ruskoj interesnoj zoni onako kako bi mi hteli da vidimo... Putin je nešto slično kao i Tramp, samo voli svoju zemlju, misli o njoj i duhovno i ekonomski, i ništa više.
Rusi sada ekonomski osvajaju, npr. čak i kada su znali da je u HR Agrokor težak bolesnik oni su davali kredite usput se ratosiljavali dolara, i dobili su trećinu prehrambenog tržišta Hrvatske i četvrtinu Srbije...
Trenutno i nas pune milijardama kredita u dolarima naravno, za železnicu i puteve sa jako lošom realizacijom...
Dovoljno je jasno da idemo u rusko dužničko ropstvo iako bih voleo da nije to tako i da im je bar malo stalo do nas.
Naravučenije za sve one koji dolaze posle Vučića, borba protiv korupcije, zakon o poreklu imovine, imamo i pametnih ljudi pa U SE I SVOJE KLJUSE i biće nama dobro!!!
Preporuke:
13
4
39 petak, 25 januar 2019 01:48
Turas
@ četvrtak, 24 januar 2019 14:29 Ivan Veljković
Vi kao ja i ostali rusofili imamo jednu utehu , da će se ubrzo pokazati "čija mama crnu vunu prede".
Orden je Putin dao -nipošto olako - verujem da Vučić neće smeti da ukazano mu poverenje izigra . Zamislite da to učini šta bi bilo ? Tu nema nikakvog izgovora . Sa njegovom karijerom bilo bi završeno . Zato sam ubeđen da Vučić igra duplu igru . Zna da EU je fikcija za Srbiju , i ako uporno laže da u tu perspektivu veruje . NATO u Srbiji je Putinov problem za buduće -zavisno od dogovora sa Trampom- strateške dogovore koji će da uslede . Možda po pitanju Venecuele i onih "labuda" što nose super sonične Avangard projektile . Možda budu neki drugi nama nepoznati dogovori .Ali mi Srbi ( za Bojana)nikada ne smemo , niti možemo da izgubimo veru u Rusiju , bez obzira šta danas ili sutra Putin radi .
Preporuke:
12
7
40 petak, 25 januar 2019 09:52
DOUGLAS - HURD
Vlada* Tacno slazem se sa vasim komentarom.U kom navodite da su se cesto Ruski interesi poklapali sa Germanskim interesima.Po meni takva tri primera iz relativno bliske proslosti mozemo naci u sledecem.Sporazum Ribentrop Molotov koji je predvidjao podelu Poljske.A kasnije i cele Evrope na Sovjetsko Nemacke zone.Drugi je Drezdenski kongres KPJ gde su proklamovani ciljevi Kominterne i SSSR.Koji su bili pro Hrvatsko Slovenacki a poklapali su se sa interesima Nemacke o spustanju na topla mora i ovladavanjem putnih koridora na Balkanu.I trece 1989 Berlinski zid je srusen uz dogovor SSSR i Nemacke.Come je otvoren put ka ujedinjenju dve Nemacke.Sto se odma negativno odrazilo na Jugoslaviju i stanje u njoj.Jer su Nemci Upravo preko Hrvata i Slovenaca ostvarivali interese.
Preporuke:
1
8
41 petak, 25 januar 2019 09:56
Nista ne razumem
Putin mu dao orden. I sta je Mucic sledece uradio? Iz Davosa sav pun sebe prica kako ce da gradi Nato autoput od Nisa do Albanije. Jos laze da je to za dobro Srba na Kosovu? Kako? Tako sto ce Siptari i Nato bolje da gaze po Srbiji tenkovima? Ukrajinci mozda nisu najpametniji, ali kako se moze nazvati Ruska politika u Srbiji?
Preporuke:
10
4
42 petak, 25 januar 2019 11:07
itd ili ...
Ruska politika prema Vučiću otelotvorena je upravo u ordenu koji mu je dodeljen, za zapadne mentore to je znak da Vučića puste niz vodu jer je navodno ruski čovek, a za nas je to upravo željeni ishod - ko to ne razume, pa mu se ovako mora, za razliku od Đorđa koji je to rafinirano objasnio, nacrtati - da se umiri i da shvati da je reč o ozbiljnoj državi Ruskoj Federaciji sa svim manama ali daleko manjim od zapadnih im takmaca! Stvar je u tome što se RF ne takmiči sa njima i to upravo tako i treba! a problem naših komentatora bi da Rusija prestane da bude svoje i da se ponaša kao Zapad a time postane kao oni!


Ne biva Spiridone i ekipo agresivaca!
Preporuke:
7
7
43 petak, 25 januar 2019 12:23
Rusofil
Sviđalo se to nekome ili ne (a sva je prilika da se većini komentatora na ovom sajtu NE sviđa!), gsn. Gojira i gsn. Trombo su izneli pravu i jedinu istinu:
da karikiram - Srbija je trenutno Rusiji isto što i deveta rupa na svirali!
Maestralno je prokazana teška zabluda da je Milo "preveslao" Ruse! Ha, ha! Silnom arslanu doakao gorski miš! Pa se neki sad boje da Putina ne "prevesla" i Vučić! Te Putin je naivan, te treba drugi ambasador... Da čovek pukne od smeha.
Bilo kako bilo, Rusija je uvek za nas bila kao ikona koja se nalazi na najvišem mestu na zidu sa ikonama. Nekada u nju verujemo, nekada i ne verujemo. Nekada joj se molimo, a često je i - opsujemo! Ta ikona nam nekada pomogne, a nekada i ne pomogne! U svakom slučaju, ona na nas nikada nije bljuvala vatru, nikada nas nije bombardovala, nikada od nas nije pravila koncentracioni logor. I ne zabija nam eksere u mozak.
Pogledajte koliko je zombija koji šetaju Srbijom sa ekserom u mozgu koji im je zabio Zapad.
Preporuke:
8
13
44 petak, 25 januar 2019 13:05
Kosta
Bilo bi dobro da je Vuči dobio orden kao neku vrstu tapšanja po leđima i da mu je rečeno da od podrške predaji KiM neće biti ništa. Ipak ozbiljni ruski stručnjaci ukazuju da nije tačan stav da Rusija nema balkansku strategiju i uticaj na Balkanu. Po njima Srbija nije u fokusu te politike. Moskva ulaže u dogovor sa Hrvatima, Mađarima, Austrijom i Slovenijom - bivša crno-žuta monarhija. Pogledajte još česta obraćanja Lavrova u vezi Makedonije koja su veoma konkretna i usmerena protiv Prespanskog sporazuma. Dok o Srbiji kažu: prihvatamo svaki sporazum. Putinove reči o Rez 1244 daju nadu da to neće biti tako. Ipak uticajni ruski Savet za međunarodne odnose na čelu sa herojem Rusije Igorom Ivanovim je objavio seriju tekstova tempiranu sa Putinovom posetom Srbiji u kojoj predlaže rusko "pametno vođstvo" na Balkanu koje bi rezultiralo međunarodnom konferencijom i novim granicama na Poluostrvu. https://eurasiafuture.com/2019/01/21/russia-might-return-to-the-balkans-in-a-big-but-controversial-way/
Preporuke:
4
2
45 petak, 25 januar 2019 13:14
Spiridon
@ itd ili...

Ruska politika prema Vučiću otelotvorena je upravo u ordenu koji mu je dodeljen...
Ne biva Spiridone i ekipo agresivaca!

Savršen vam je početak, tragikomičan završetak a vidim da sam u međuvremenima postao lokalna babaroga, štagod da vam predstavlja ta priča o nekim agresivcima, ili je svako ko drugačije o Rusiji kaže, samim time agresivni plaćenik što kleveće i laže...?!! Problem svih problema je što Rusija kakvu je vi vidite, postoji valjda samo u vašoj mašti, dok je u stvarnosti priča ipak malo drugačija. Tako da, žao mi je jako ali ma šta vi sanjali i orali po geostraktičkim nebesima, orden je dodeljen zato što se slični sličnima raduju i što se davljenik i za Vučića na Balkanu hvata.
Inače čisto da vas obavestim u stvarnosti je Rusija zemlja sa skoro pa najvećom nejednakošću između onoga šta i koliko prima običan čovek a šta i koliko imaju oni gore, ekipa oligarha ili oni bliski režimu. Međutim, džaba gluvima šaputati i ćoravima namigivati...
Preporuke:
7
7
46 petak, 25 januar 2019 14:04
Biljana Nikolić
Moje mišljenje o Vučiću ne zaniva se na ordenu Putina, već se zasniva na konkretnim političkim i svakim drugim (ne)delima Vučića i njegove klike.
Nije Putinovo da misli o meni, mom životu, uređenju moje države, Kosovu i Metohiji... to je prvenstveno moja dužnost, obaveza i zadatak.
Što se mene tiče mogao ga je Putin proglasiti i počasnim predsednikom Rusije ili Tramp počasnim predesnikom SAD, meni je sve jedno jer mislim svojom glavom.
Neću se pridružiti onima koji čekaju da procene ili da im se kaže kako i šta treba da misle.
Preporuke:
20
4
47 petak, 25 januar 2019 14:21
Spiridon
@ Rusofil
Bilo kako bilo, Rusija je uvek za nas bila kao ikona koja se nalazi na najvišem mestu na zidu sa ikonama...
Pogledajte koliko je zombija koji šetaju Srbijom sa ekserom u mozgu koji im je zabio Zapad.


Pa sad, pričati prvo da je Rusija ikona koja se nalazi na najvišem mestu, a onda pet sekundi posle objašnjavati kako imaju ti neki zombiji sa tim nekim ekserom u mozgu, se inače u mom selu zove videti u tuđem oku i najmanji trn a u svom ni celo šumsko gazdinstvo. Sačekaj, kako se onda zove onaj za koga je neka druga država ikona na zidu, mislim ako su oni što vole Zapad zombiji sa ekserima u mozgu...?!!
Preporuke:
5
6
48 petak, 25 januar 2019 15:17
ANALITIČAR
Bojan Priština

Naš narod je strašno stradao od 1990. Platili smo izuzetno skupu cijenu borbe za slobodu. Protjerani smo iz RSK, u samoj Republici Srpskoj imamo mnogo izbjeglica. Naša Srbija je primila ogroman broj izbjeglica, 200 000 Srba su nam protjerali sa Kosmeta. E sada , kako ćemo okrenuti situaciju u našu korist ?

Bićemo patriote. Zar je trebao Bakir Izetbegović da krene u pretnje da će podneti apelaciju ustavnom sudu za ukidanje imena Republika Srpska da bi mi Srbi u Srpskoj postigli slogu. Razumijem ja da si ti ljut što Rusija nije jače i otvorenije ušla na Balkan da pomogne Srbe, MKD i CG. Mi često kritikujemo Vučića i SNS , lično smatram da je SNS veoma dobra jer pomaže Rep. Srpsku ali nije dobra oko Kosmeta ili zašto moraju Vulina koji nije služio Vojsku da postave na čelo odbrane. Naš narod će natjerati Rusiju da nas otvoreno podrži tako što ćemo izgraditi slogu, braniti svaku stopu Srbije, CG i Srpske , e tako će Rusija vidjeti da smo patriote i ozbiljni i braniće nas.
Preporuke:
7
7
49 petak, 25 januar 2019 15:38
Mikula
Putin je jutros javno podrzao Madura.Slucajno sam odlicno upoznat u kakvoj je situaciji Venecuela pod Madurom.Prazni rafovi u radnjama, bez sankcija.Najvece rezerve nafte u svetu a plata 30 Dolara mesecno.
Preporuke:
3
10
50 petak, 25 januar 2019 16:38
"rusofil sam tim se dičim"
"rusofilija" je postala "moda" posle bombardovanja od "zapada".

Decenijama smo se ugledali na zapad, prekinuli kontakte sa Rusijom i bili spremni da ratujemo 1968 godine.

Reći da nisi "rusofil" je isto reći kao da si "gej" u Stradiji tako da je to samo farsa do prvih bačenih splačina.

Garantujem da niko od "rusofila" nema nijedan Ruski proizvod u kući, nego da i dalje drži Brozove i Miloševićeve slike na zidu ili u novčaniku.

Ta patološka infantilna potreba za "ocem" koji nemogu pose Broza i Miloševića da nađu u Vučiću, je dovelo do toga da debilisano stanovništvo traži od "majke" Rusije da uradi ono što oni sami degenerisani decenijama nisu sposobni.

Kao i svaka moda i "rusofilija" će biti brzo zamenjena za par evra, kilo makarona duplu pljesku.
Preporuke:
8
5
51 petak, 25 januar 2019 17:10
Rusofil
@Spiridon
U pravu ste to što kažete za drugu državu kao ikonu, nisam uzeo dobro poređenje. A ne može se ni sve reći u par rečenica. Jesam rusofil, ali nisam ničiji idolopoklonik!
Međutim, kad je reč o "zombijima" i "ekserima", ovde se ne radi ni o kakvom trunu u oku, već se radi o nasilnoj promeni svesti narodu (preovlađujućoj većini!) koju nameću od Zapada PREUMLjENI magarci i magarice, a cilj im je da nas nateraju - ne da se odreknemo - već da pljunemo (u suštini i nešto mnogo gore) na čitavu svoju istoriju, tradiciju i kulturu, da prihvatimo njihovu tvrdnju da smo mi agresori a oni žrtve, da smo svi mi ludaci, pijanice i ubice a oni lepi, hrabri i pametni, da nam okrenu glavu za pola kruga i nateraju da volimo svoje ubice i krvnike, da ćutimo i žmurimo, da za njih ratujemo i ginemo...
Rusi, čak i onda kada su nam i oni "zabijali eksere u mozak" (boljševizam i sl.), tako nešto od nas nikada nisu tražili.
Preporuke:
10
1
52 petak, 25 januar 2019 18:08
ANALITIČAR
Antiruska propaganda koja je raširena ne samo u Srbiji nego širom bivše SFRJ je samo posledica Brozove politike i antiruske politike Velebita, Koče Popovića. SFRJ je od 1945 bila de fakto u NATO-u. Kakvi crni "nesvrstani". 1948 i rezolucija informbiroa je bio Brozov obračun sa Srbima koji vole Ruse. Dragoljub Mihailović i Dragiša Vasić su bili sovjetski špijuni a Tito, Horti, Velebit, Pavelić, Musolini britanski. Stalin je poslao Golubića Mustafu da ubije Tita ali je Tita kao engleskog agenta spasio Berija šef NKVD koji je Stalinu iza leđa radio za London i London je javio Titu da ga po nalogu Stalina Golubić namerava likvidirati. Kompletna Titova politika je bila antiruska . Na prvom sastanku četnika i partizana partizane je predvodio Minić i na sastanku kao ruski sovetski agent je bio Dragiša Vasić, na pauzi pregovaranja Vasić je pitao Minića pa nije valjda da me ne prepoznaješ. Vasić je imao bradu a sa Minićem se znao još iz kulturnog kruga. Bivša SFRJ premrežena antirusima
.
Preporuke:
8
1
53 petak, 25 januar 2019 20:11
Spiridon
@ ANALITIČAR
Antiruska propaganda koja je raširena ne samo u Srbiji nego širom bivše SFRJ je samo posledica Brozove politike.

Pa nisu Tita i njegove iz šume na vlast doveli Amerikanci, već Staljin i ruski tenkovi. Uostalom upravo to i jeste osnovni razlog zašto oni koji su ostali da budu Srbi, kada je vladala Titina tiranija nemaju taj idolopoklonički odnos, zato je za nas Moskva bila ono što nam je dovelo Titu i njegove pola veka da nam sede na grbači. Da su vladali Amerikanci i da je SFRJ kao bila u NATO, valjda bi ceo sistem izgledao drugačije a ne samo kao kopija Staljinovog SSSR-a na balkanski način. Celo ta uvrnuto idolopokloništvo u Srbiji inače kreće sa Miloševićem, pošto je kao i svaki komunista u Moskvu gledao sa obožavanjem. Za vreme Tita su za Moskvu zagrižene bile samo neke Titine komitetlije i oficirčići, odnosno za obične ljude a posebno one koji su mrzeli Titine je Moskva bila samo simbol najgore bede, jada, i slanja tenkova u goste, ko neće da sluša...
Preporuke:
3
3
54 petak, 25 januar 2019 22:34
Raćel Spiridon@
Ha...ha.... Spiridone, Spiridone! Šta ću ja sa vama!?Jedno vreme vas nije bilo, i..evo vas...gusto!Ja sam, kad su neki komentatori, vrlo pristrasna, kao sada sa vama. Ali kome da verujemo!? Vi kažete: Tita je doveo Staljin/u zadnje vreme, kako više čitam i saznajem o njemu i njegovom životu, moj favorit/ Drugi kažu, nametnuli nam ga Englezi! Pa kome verovati?! Hamletovska /šalim se/ dilema! I da jedno pojasnim, što se mene tiče, Rusiju, i Ruse volim, a Putina duboko uvažavam. U pravu ste, ima velikih podela, ali gde ih nema, pa čak i u maloj porodičnoj zajednici.? Ali, treba mu odati, kao većina Srba, veliko priznanje za sve što čini, a maksimalno se trudi, jer nije lako izaći sa lopovima i ljigama, oko njega, mislim da je vrlo mali broj ljudi zainteresovan za svoju zemlju.Većina za svoj buđelar, a ne pitaju se šta će im toliko, kad je sve prolazno!Staljin je bio u pravu, živeo je i postojao samo za svoju zemlju i narod, jer iza sebe je ostavio samo čizme, uniformu, lulu i duvan,
Preporuke:
4
1
55 petak, 25 januar 2019 23:24
spiridonu neinformisanom
Keeping Tito Afloat je knjiga koja do u detalje objasnjava zapadnu podrsku komunistima!
Preporuke:
2
0
56 subota, 26 januar 2019 05:43
Spiridon
@ spiridonu neinformisanom
Keeping Tito Afloat je knjiga koja do u detalje objasnjava zapadnu podrsku komunistima


Samo neka me gospod Bog spasi vas Titinih piJonira što ste se 1988 godine dosetili da ste možda Srbi, pa onda u tom naletu nove ljubavi pokušali istu da spojite sa onom starom prema drugu Staljinu i njegovima. Koja zapadna podrška o čemu vi sanjate, došao Staljin i njegovi tenkovi i doveo Titu iz šume. Da su došli Englezi kao što su došli u Grčkoj, onda bi Titini prošli kao grčki komunisti, da ne idemo dalje jer vam nema boljeg primera. To što su se drug Staljin i drug Tita malo posvađali, pa Tita otišao da moljaka okolo ne bili svoju glavu spasao je neka sasvim druga priča. Kako ne shvatate, da vas uvek prepoznam vas Titiće današnje patriJotiće, čim mi počnete tu komitetlijsku priču. Danas mrtvom vuku rep merite a kao Boga ste ga voleli, kako vas samo nije samih sebe sramota...
Preporuke:
2
1
57 subota, 26 januar 2019 06:02
Spiridon
@
Vi kažete: Tita je doveo Staljin/u zadnje vreme, kako više čitam i saznajem o njemu i njegovom životu, moj favorit/ Drugi kažu, nametnuli nam ga Englezi! Pa kome verovati?! Hamletovska /šalim se/ dilema! I da jedno pojasnim, što se mene tiče, Rusiju, i Ruse volim, a Putina duboko uvažavam

Koji crni Englezi, eno vam Grčke da ne idem dalje pa pogledajte šta se dešava kada Englezi nametnu vlast 1945 godine, jer nema boljeg primera niti sličnije zemlje i naroda. Dakle isto su imali dva pokreta otpora komunistički i nacionalistički, došli Englezi i komunisti ćao zdravo, nema više.
Što se tiče Rusije danas, sve što imam da kažem je onoliki gas i nafta a plate van Moskve par stotina eura, dok ekipa oligarha i onih bliskih vlasti živi u luksuzu, sa sve kućerinama, stanovima, vilama u Italiji, luksuznim kolima i preskupim satovima. Tako da pustite me te priče, jer nisu stvari onakve kakvim se vama čine, očigledno da niste informisani kako treba pa odatle takav stav...
Preporuke:
4
1
58 subota, 26 januar 2019 06:18
Spiridon
@ Raćel
Vi kažete: Tita je doveo Staljin/u zadnje vreme, kako više čitam i saznajem o njemu i njegovom životu, moj favorit

Nisam ni sumnjao da vam je on favorit, vole Srbi uvek da imaju velikog tatu, što je veći i luđi, to ga oni u svojoj ludosti više vole. Ne znam samo zašto ga volite, verovatno jer je u Sibir oterao i pobio milione i milione nedužnih Rusa, jer je stvorio najnakazniji politički sistem na planeti zemlji, gde je to kao fol bila radnička država a radnici radili kao najgore roblje u njegovo vreme, gde se za dva kašnjenja dobijao otkaz, gde su ljudi živeli u najgoroj mogućoj bedi čekajući da dođu i po njih, jer ih je neki komšija potkazao. Da vam nije favorit jer se utalio sa Hitlerom da mu snabdeva vojnu mašineriju energentima dok ovaj gazi tenkovima Evropu, a i da napadnu Poljsku zajedno, ili možda što je u Jugoslaviji Tita i njegove sa ćoravom kutijom na vlast doveo?!
Jao, jao maršala Tite Jugoslovenčići, druga Slobodana SrBčići i kremljoljuBci na svetu najveći...
Preporuke:
4
2
59 subota, 26 januar 2019 07:43
Spiridon
@ spiridonu neinformisanom
Keeping Tito Afloat je knjiga koja do u detalje objasnjava zapadnu podrsku komunistima!
Samo da ne zaboravim... Kada se čitaju sve te izmišljotine, jedino što vidi je infantilno ponašanje nikada odrasle dece, koja moraju da imaju nepogrešivog Tata Vođu. Pa onda, kada voljeni Tata Vođa dodeli orden lokalnom despotu, to je zato što ga on mrzi i prezire, jer ima tu ta jedna duboka skoro pa šahovska geostraktika, gde je sve sasvim drugačije od onoga kako sada izgleda i sve će se videti tek za osamnaest do dvadeset i šest poteza. Kada treba objasniti čiji su tenkovi ušli u Beograd 1944 godine, čije su slike visile pored Titinih na svakom zidu, čiji je Ustav prepisan sa onim čuvenim samoopredeljenje do otcepljenja, kod koga su to tačno išli Titini čauši da predlažu da se Kosovo pokloni Albaniji, onda odmah kreću teorije zavera i fantazmagorije, samo da bi nekako Zapad ispao za sve to kriv, samo da to ne budu Rusi i Koba Staljin...
Preporuke:
2
1
60 subota, 26 januar 2019 10:45
Vlada @douglas -hard 2
...diplomatske odnose sa SSSR pa su austrokomunisti nastavili sa antisrpskim delovanjem iako je to vec odstupalo od politike kominterne - u ponasanju Jugoslavije nasli su opravdanje.
Dakle,politika SSSR iz tog erioda nije bila nuzno antisrpska,a za vreme rata je vec pocetkom krenuo obracun austrokomunista sa "Crvenim orkestrom" (montirali su Golubica ) i vise puta je G.Dimitrov zaustavljao antisrpsko delovanje (zlicine u Hercegovini) ali i delovanhe protiv saveznika...Od izdaje golubica austeokomunisti deluju jos autonomnije u odnosu na Moskvu.Ideoloski su prisutni i sada jer su komunisti 80tih napravili vestacku podelu na gradjansku i nacionalnu Srbiju ,pri cemu imamo zapravo sukob Stambolicevaca i Milosevicevaca koji glume gradjane i patriote.Veliko zlo.
Preporuke:
0
0
61 subota, 26 januar 2019 10:56
Vlada @douglas -hard 3
I jos nesto - rusko/germanski sporazumi su doveli i do tri podele Poljske krajem 18. veka.Ali za nas je najznacajnija konvencija iz 1871. godine kojom dele Balkan sa Austrijom i pustaju nas niz vodu definitivno ,favorizujuci Bugarsku a aminujuci Bosnu Becu - vec godinu kasnije Bec salje Kalaja u Sarajevo i zvsnicno pocinje stvaranje Bosanske nacije na antisrpskim temeljima.Posle politicke eliminacije Petra Ička 1808. ,podrske Milisu u gusenju sloboda to je bio jos jedan tezak udarac srpskim nacionalnim interesima.Tek Nikolaj ce voditi prosrpsku politiku.Ne bi trebalo mesati simpatije prema Rusiji sa realnoscu - imperije nemaju prijatelje nego interese!
Preporuke:
0
0
62 subota, 26 januar 2019 15:28
Bojan, Priština
lično smatram da je SNS veoma dobra jer pomaže Rep. Srpsku

Sve je to relativno Analitičaru.

Istina Srbija finansira neke tekuće poslove i time pomaže RS. Ali politički AV je Dodiku skresao krila, jedno vreme ga je gotovo skroz bacio u zapećak, srpska Vlada je sastančila sa bosanskim Savetom ministara, stvarajući lažnu sliku da je to sastanak dve Vlade i osnažujući ih.

Iakoje Savet ministara samo jedna protokolarna institucija koja po ovlašćenjima nema nikakve sličnosti sa Vladom.

Da ne nabrajam dalje nanošenje štete kroz sastančenje sa Erdoganom i davanja mu za pravo.

U svakom slučaju kad i ako završi sa Kosmetom eto ga da rešava i R. Srpsku. I nemoj da te zavara to što Srbija tamo nešto pomaže i gradi. Na severu Kosmeta se nikad nije više gradilo kao u danima izdaje i potpisivanja briselskog sporazuma.

Dodik mu treba za patriotski legitimitet ovde, to su sve izdajice, izdao je Šešelja, Tomu prodao bi i Dodika sa kojim se nikad nije mirisao.
Preporuke:
3
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner